Vad tror ni om Ben och Sookie?

Sookie är, helt obeskrivligt snygg! Alltså den klänningen hon hade på Ben-dejten, ojojoj var kan jag köpa den? Det finns lite teorier om Sookie och Ben, kommer hon döda honom? Tror ni det? Jag tror inte Sookie/Ben är klara och jag menar om hon hookar up med sina föräldrars mördare så kan det bli lite intressant, Jason kommer väl inte tycka det är helt okej? Och det är verkligen inte någon hon kan riktigt lita på heller, eller?
 
I nästa avsnitt så kommer vi få lära oss mer om den här Fairy/Vampire varelsen och vi kommer även så se varför Sookie väntade så länge innan han tog fram sin solboll. Jag funderar på om hon inte gjorde det för att få ner hans gard lite, det där kan han ju inte varit helt beredd på? plus att nu kunde hon göra solbollen utan att han märkte det.. Hmm det återstår att se men vad tror ni?
 
Kommer hon använda den? Varför väntade hon?
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0