The Major Death

Major Death Will 'Change The Tone Of The Show'
 
Den rubriken läste jag precis från Michael McMillians facebook, och min fråga till er är då, vem tror ni är den som dör? Kommer det vara någon i The Vamp Camp eller någon utanför? Vi vet ju att det kommer vara någon som varit med ända sedan start (har jag för mig) och jag tror att det kommer ske i nästa avsnitt (So Again, no spoilers). Jag trodde efter förra avsnittet att det kan vara Terry det handlar om? Han har ju varit med sen start men efter den här rubriken är jag inte så säker längre... Jag tror att det är någon av vampyrerna.... Eller vänta, Lafayette? Tänk om Sookie gör något i självförsvar så att hon dödar honom? ojojoj hur ska detta gå
 
Och hur kommer serien förändras efter det? För det säger ju rubriken att "tonen av serien kommer ändras" vi kan bara vänta och se...
 
Vad tror ni??
/kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det kan vara både Terry och Lafayette som dör.
Lafayette har inte haft någon riktig egen storyline i denna säsong än så länge. Sookie blir kanske tvungen för att rädda sig själv eller så kommer Ben för att rädda Sookie. Jag tror och hoppas både Pam och Eric klarar sig på något sätt. Om någon av dem dör tror jag Pam men att hon gör det själv för att rädda Eric.

2013-07-18 @ 09:18:59
Postat av: Anna

Hoppas det är Alcide, han är bara irriterande.

2013-07-18 @ 10:52:37
Postat av: Lilla Anna

Efter lite funderande tror jag att det kan vara Lafayette. Både Eric och Pam syns ju i Bills framtidsvision i avsnitt 2 (var det va?).

2013-07-18 @ 19:24:54
Postat av: Michaela Magnusson

Om Eric, Bill eller Pam försvinner kommer jag nog sluta kolla. Tror Eric och Bill kommer vara kvar länge eftersom en stor del av serien handlar om deras triangeldrama med Sookie. Hoppas dock inte på att någon mer ska dö egentligen :))
Grym serie. Är helt besatt :(( :D

2013-07-18 @ 19:58:01
URL: http://michaelam.webblogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0