Säsong 6 avsnitt 3 You're no Good *SPOILERS*

Okej, nu har jag kollat och kommer skriva lite snabbt bara nu! Oh my God vad jag älskar Bill, för varje avsnitt och jag har alltid gillat han extra och nu bara, ännu mer om ens möjligt!! Jag gillar så att han verkligen är på vampyrernas sida och ska hjälpa dem. Han ville få med Sookie men hon ville inte varpå han säger att hon är död för honom. Bra tycker jag, det visar att han har inte tid med att vela runt. Han måste rädda liv. Missförstå inte, jag förstår även Sookie som är fullt övertygad om att Bill är borta och detta är någon ny varelse som vill sno hennes blod liksom. Så klart hon är rädd!
 
Och Jason är jag så orolig över... Jag börjar fundera på om detta är slutet för honom, om han har haft sina historier och det är dags för hans karaktär att lämna, åååh jag vill inte Jason är ju Jason :(!! Men den här säsongen är verkligen... Wow, varje avsnitt bara överträffar varandra och de har humor och de har spänning. Nu snart borde vi väl även få reda på om det blir en till säsong... Jag vill nästan inte veta, tänk om de säger att detta är sista :'(
 
 
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0