Mina tankar om Fuck the Pain Away

Eftersom jag brukar vara så sen med det här så börjar jag redan idag! Grejen är att det hände så otroligt mycket med alla kraktärer tycker jag så jag vet inte vem jag ska börja med! Men ska vi ta Eric/Tara/Pam storyn?
 
Så fort Eric fick reda på att de tagit Pam så gav han och Tara sig själv till LAVTF utan att tveka. Det är sånt som gör att man fortfarande ser kärleken mellan de två. Oavsett hur hård Eric är mot Pam så finns det inga tvivel om att han skulle göra vad som helst för henne. Så vackert. När de kommer in där så blir de testade på lite olika sätt, Eric testas på hur snabb han är och vinner duellen på att fånga bollarna snabbast möjligt. Pam går i terapi, vilket jag tror många har drömt om att få se henne hos en psykolog för att se hur hon tänker. Hon sa så vackra ord om smärta, om hur människor söker sig till smärta. Kommer såklart lägga upp de exakta citaten! Hon sa även att Eric inte betyder någonting för henne längre vilket jag tror att ingen av hos trodde på.
 
Steve Newlin den lömska räven har berättar om Eric och Pam. När jag ser Eric komma in i det rummet, och när han tar pinnen så var min första tanke "Willa?" för Truman Burrell kanske tänkte att en maker inte skulle klara av att döda sin progeny, men snabbt därefter så kom jag på... Pam. Och när jag ser henne stå där och får syn på Eric då började tårarna strömma. (Kan heller inte hålla borta dem nu när jag skriver). Jag kan inte fatta att det är Pam, är det verkligen sant att någon av dem ska dö? Det FÅR inte vara så :(. 
 
Vad tror ni kommer hända? Kommer de slåss? Kommer de komma ut levande båda två? Kommer de komma överrens om att den ena får döda den andre? Kommer någon annan komma till undsättning? Ja vad tror ni, och kom ihåg, skriv helst inte utifrån vad ni har sett från previewn inför nästa avsnitt, då får ni skriva ***SPOILERS*** innan så jag hinner kolla bort ;)
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Allra mest hoppas man ju att det löser sig på något vis. Annars tror (hoppas...) jag att det kan vara Pam. Kristin är ju lite äldre än de andra skådisarna och den enda som åldras synbart. Hon är en fantastiskt vacker kvinna, men man ser ju ändå att hon är på väg mot 50. Och en vampyr kan ju inte åldras. Jag tror ändå att det ordnar sig, förmodligen är det någon av de andra karaktärerna som dör. Det kan vara precis vem som helst!
En annan sak; visst är väl Niall Bens son?

2013-07-17 @ 14:21:26

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0