Mina tankar om Fuck the Pain Away

Terry
Vad gör han? Han ber sin gamla kompis att döda honom, tänk på Arlene och barnen tänker jag! Visst han har det jobbigt med alla minnen och allt men han har en fantastisk familj som behöver honom!! Är det han som är huvudpersonen som dör? Vem vet, vi får helt enkelt se... Han sa ju även "döda mig när jag minst anar det". Vilket betyer att han inte kan ångra sig heller eftersom han inte vet när det sker. Dock säger de ju att det är en "Major Death" och visst har Terry varit med sedan början och han är ju delvis en huvudkaraktär men jag tänker mig mer någon av vampyrerna som är huvudkaraktärer som dör. För huvudstoryn är ju ändå vampyr/människokriget så jaa...
 
Sam/Werewolfsen
 
Det händer inte så mycket mellan de nu, Alcide har tappat det helt och han pappa försökte få honom att förstå det också men han verkade itn vilja lyssna. Jag tror att vi komemr förstå den storyn mer längre fram när det trappats upp mer. Men Jacksson (Alcides pappa) såg i alla fall Sam och Nicole, kommer han säga något till Alcide? 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0