Mina tankar om At Last

Okej, jag vet att detta blir lite sent men det är bättre än inget. Jag tänker alltid dagarna efter måndag "det är för tidigt att skriva om avsnittet än" och vips så är det söndagnatt! Men ni får tankarna om förra avsnittet nu alltså även om avsnitt 5 har kommit ut inatt. ojojoj vad spännande. Confessions bilder kommer även komma under veckans gång! Fullt upp med andra ord, det är kul!
 
Willa och Eric
En väldigt viktig händelse var ju såklart att Eric gjorde Willa till vampyr!! Det hade jag aldrig anat men det var perfekt! Så smart av honom att göra det. Jag menar, att bara döda Willa hade inte kunnat ändra Mr. Burrell situationen men att göra hans egna dotter till vampyr skulle kunna ordna upp saker och ting. Dock tror jag inte det var därför endast som han gjorde det. Jag tror han har en "grej" för Willa, hon är speciell för honom på något sätt och som sagt, Eric gör inte bara vampyrer åt höger och vänster. Och att Sarah Newlin är tillsammans med Burrell?? Såklart, hur skulle hon annars kommit in i de kretsarna, hon är en slug kvinna som vet hur man tar sig fram bakvägen upp i karriärsstegen. Allt gick ju så bra för Willa tills hans skadade hand kom nära henne, stackars flcika vad kommer hända henne då? Han kan ju inte sätta henne på The Camp, eller?
 
Niall
Åååh Niall är borta :( Jag gillade honom så mycket och hans galna hår det var helt perfekt!! För er som inte förstod så kastade ju Ben Niall dit som Claudine skickade Warlow när han dödade Sookies föräldrar. Och vissa säger "Men Niall har ju tagit sig in och ut där förut kan han inte bara gå ut igen?" Jo kanske, jag vet inte men det kan ju vara så att om någon annan öppnar portalen så kan man inte ta sig ut själv bara sådär, lite som att någon annan låser efter sig?
/Kristina
 
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0