Don't you feel me

Okej nu har det kommit ut ett nytt avsnitt I know! Dock kommer jag inte se det nya avsnittet som heter In the Evening förens imorgon. Dock blir det inte så står skillnad för bloggen eftersom jag alltid ser på måndag kväll och nu ser jag tisdag morgon. Så det är lugna puckar. Men för er som inte har sett det nya avsnittet än så har jag en fråga angående förra veckans avsnitt.
 
Tror du Sookie har en tanke bakom att dricka Warlows blod/låta han dricka av henne? Eller gör hon det helt enkelt för att hon vill? Och det slutade ju med att de hade sex och det starka ljuset där efteråt, vad var det. Det ska blir väldigt spännande att se vad som händer!
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0