Confession bilder *SÄSONG 6 SPOILERS*

Det är några bilder från förra avsnittet I'm you're man som jag ville skriva om innan vi går helt över på det fantastiska avsnittet At Last! 
 
Det här är lite det jag försöker få fram, om man tänker ur Alcides perspektiv, är det då så elakt?
Jag shippar inte dem, men tänk vad roligt det hade varit, undra hur det hade funkat ihop alltså!
Dessa två här ihop lite tycker jag, True Blood är den absolut bästa serien, men deras fans är läskiga tycker jag! Jag menar, det är så mycket hat bland alla och alla går bara på hur snygg karaktären är, ju snyggare, ju mer elaka saker får den göra utan att det är några konstigheter alls. Ni måste hålla med mig om det?
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0