X-men är tillbaka!!

Jag har goda nyheter, igår kväll när jag kollade facebook så ser jag att Anna Paquin har lagt ut att hon kommer att återvända i X-men!! De är jättebra filmer och Anna spelar en kvinna som har som "mutation" att om någon rör hennes hud så tar hon deras livsenergi men i sista filmen så ändrades lite saker för henne... Det ska bli så spännande att se henne i den här nya filmen "X-men- Days of future past" om jag inte minns fel så var Anna 16 år när hon var med i första X-men filmen... Jag vet inte vilka mer som ska vara med annat än Anna då och Ellen Page (hon som sprang genom väggar) och Iceman (han som gjorde saker till is helst enkelt...
Detta är postern för X-men 2. Den nya X-men kommer ut någon gång 2014
KÄLLA: Anna's facebook
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0