True Blod spelar in i Pasadena!

Idag klockan 21.00 (Svensk tid) så kommer True Blood att spela in säsong 6 på den här adressen 1365 S. Oakland Ave in Pasadena. De kommer vara på plats 12.00 torsdag (Usa tid) och de kommer filma där tills fredag 1 februari 12.00 (Usa tid). 
 
Under här är en bild på huset. Det är riktigt vackert och påminner lite om Russells hus i säsong 3! 
Jag försökte även leta upp adressen på Google Earth och adressen pekade på det här huset.
 
Jag är inte helt säkert om det är det huset. Men jo, ganska övertygad är jag om att det är det. Ni ser den röda lilla ringen? Först trodde jag att det är "ingången" som vi ser på första bilden men nu när jag kollar lite nogrannare så ser jag ju att taket där är fyrkantigt och på husbilden är taket runt... Så frågan är om inte ingången är där den gula bilen är ser ni? För på översta bilden så det en bild på ungefär samma ställe och det finns ju en väg dit plus att det finns en gräsmatta framför ingången. Hmm det blir spännande!
 
Jag vet såklart inte vad det är för scen de ska spela in om det är med vampyrer eller shapeshifters eller werewolfs utan det får vi helt enkelt se! Men eftersom de har inspelningsplatsen över natten så kan man ju tänka sig att vampyrer är med...
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejsan!!!
Jag undrar om du vill göra länkbyte med mig [svenska] fanblogg om Robert Pattinson och Kristen Stewart!
Jag gör bild länkbyten eller text länkbyte.
www.robstendailynews.blogg.se –Nyheter om Kristen och Robert 24/7. (svara gärna i ett mejl eller en kommentar på min blogg så jag ser direkt)

// Camilla
www.robstendailynews.blogg.se

2013-02-01 @ 09:50:02
URL: http://robstendailynews.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0