The East Trailer

Jag kom på att jag har bara pratat om Alex nya film The East men jag har inte visat trailern! Så här kommer den!
 
I 00.10 så är Alex den långa nästlängst till vänster, ser ni honom under allt hår ;)?
 
Sedan har även Anna Paquin visat en film på sin facebook som hon är med i. Den kom ut 2011 men varför inte visa den ändå tänkte jag? Den heter The Carrier och är en kortfilm (Drama) på 18 minuter. Den handlar om en mamma som går igenom en förlust av hennes vackra son. Hon upptäcker då en hemlighet som komemr att förändra henne, livet runt omkring henne och hon kommer få en helt nu förståelse för sin son. Den verkar spännande!
 
Där är alltså Anna Paquin med men även Chad Murrey
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Båda filmerna verkar bra :) Men e the East en thriller?? verkade ju lite som det.. men jättespännande att se vad det är :D

2013-01-25 @ 20:16:19
URL: http://www.vampireaddicted.blogg.se
Postat av: Terese

Jag undrar om ni vet när The east kommer ut på film eller när man kan se den? + bloggen är jätte bra!!

2013-01-26 @ 18:46:33

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0