Replik ur True Blood

Jag älskar den här repliken av Bill. Den är från säsong 4 avsnitt 6 I wish I was the moon. Så ni som inte har sett säsong 4 ska inte kolla på videon eller läsa repliken. Och jag ber verkligen om ursäkt för texten. Förlåt.
 
 
 
Eric: Sookie you don't have to do this, you've done too much for me already.
Bill: Yes you certainly have
Sookie: That's what this is about? You've been running around sticking your fangs and who knows what else into every girl in town but the second I move on you arrest him!?
Bill: Belive it or not my entire exictens does not revolve around what or who is between you legs.
 
Jag blir lika förvånad varje gång hur otroligt bra skådespelare de är. Kolla på alla mina de gör, HUR de säger replikerna ALLT. De är så himla duktiga!
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0