Lite rolig fakta om Anna Paquin

Jag såg lite rolig fakta om Anna Paquin på hennes facebook fanpage! Den är väldigt bra den sidan för den drivs oftast av hennes onlinemanegers, hennes vänner och även fans. Men då och då (väldigt ofta, några gånger i veckan) så skriver självaste Anna Paquin i gruppen också. Hon lägger verkligen ner tid på sina fans vilket är guld värt för oss! Så jag tycker absolut att ni ska gå med i den gruppen. Klicka på bilden bara här under så kommer du dit.
Frågorna är besvarade av Anna själv men eftersom hon har inaktiverat sin facebook nu framtill Onsdag eller söndag beroende på hennes tidsschema (det skrev hon till mig i en kommentar när jag frågade en sak (happyface, lever-bland-molnen, osv)) så är hennes kommentarer (och alltså svaren) borttagna men jag tror att jag kommer ihåg de flesta.
 
Favorit dricka: Vitamin vatten. Och alkohol så föredrar hon lättöl och vin.
Favorit mat: Vegetarisk Pizza
Hobby/intressen: Jogga och Yoga
Plats i världen hon vill besöka: Malaysia
 
Jag hade ingen aning att att var vegetarian (jag är också det) så jag frågade när hon blev det och hon svarade att det var i hennes tonår! Blev mycket glatt överraskad där för det hade jag ingen aning om! 
(Jag frågade även om det var okej att jag skrev liknande fakta om henne här och det var okej så ingen tror att jag bara suger åt mig all information jag kan. Alltid visa respekt till dem!!)
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Wilma

coolt :D

2013-01-21 @ 20:58:45
URL: http://Swirya.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0