Alexander i Sverige

Den här kommentaren kom in för några dagar sedan. Alltså fattar ni vad coolt det hade varit att se honom? Frågan är vad man hade sagt liksom, man vill ju säga hur duktig han är men man vill ju inte fangirla för mycket för man vill ju inte att han ska tycka att man är vrickad... Jag hade blivit helt ställd om jag såg någon från True Blood men jag hade ABSOLUT gått fram till dem. Hur hade du gjort tror du? Hade du bara blivit fastfrusen? Vad hade du sagt?
 
Han var också på Arlanda flygplats dagen INNAN Fanny var där, alltså Fanny som också bloggar här, tänk om hon hade kommit hem en dag tidigare och stött på honom där, hjälp jag klarar knappt av att tänka på det...
 
/Kristina
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hade de vart skarre så hade jag lätt gått fram :').

2013-01-02 @ 18:51:57
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: Anonym

Om det vart Kristin eller Alex hade jag lätt gått fram och antagligen skämt ut mig men om det vart ngn annan hade jag inte gjort det :"D

2013-01-02 @ 20:06:54

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0