Veckans fråga

Jag tänkte kolla av läget med er hur långt ni har kommit i True Blood tittandet. För jag tar lite förgivet att alla har sett säsong 3 eftersom den har gått på svensk TV, med andra ord så borde alla veta vad Sookie är (om ni inte är nya tittare såklart) så jag behöver inte skriva *Spoiler* när jag nämner vad hon är för något t.ex. Sedan tar jag inte förgivet att ni har sett säsong 4 och 5 eftersom de bara har sänt i USA så när jag skriver om saker som händer i de säsongerna så skriver jag alltid *spoiler* innan. 
 
Detta är helt enkelt för att underlätta för er, så inte ni blir spoilade om ni inte vill. Så om alla svarar att de har sett säsong 4 så kommer jag börja skriva ut mer saker som händer i den säsongen och utan spoilervarning. För då kan vi även diskutera lite sånt som har hänt i den säsongen. Så berätta hur långt du sett! 
 
Hur många säsonger har du sett av True Blood?
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sett alla :)

2013-02-10 @ 10:57:54
Postat av: Wilma Seger

alla.

2013-02-10 @ 12:46:26
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: Lilla Anna

Jag har sett alla och ser så fram emot säsong 6.

2013-02-10 @ 19:50:34
Postat av: Hanna

Alla :) och jag hoppas på fler än 6 <3 förresten så älskar jag den hör bloggen, keep up the good work! v--v

2013-02-11 @ 15:12:39
URL: http://www.vampireaddicted.blogg.se
Postat av: Josan

Jag har sett ända till säsong 4... Längtar till femman!

2013-02-12 @ 12:41:06

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0