True Blood Cast and Crew på Twitter!

Nu kommer jag att skriva en lista på de som har Twitter. Listan är såpass uppdaterad att även de från säsong 5 är med och på slutet har jag en liten överraskning... Och jag ska tillägga att listan är tagen från Trueblood-online.com
Och vet ni vem mer som har twitter? Jo nämligen Anna Paquin!! Hon har inte en öppen twitter dock men hon har accepterat mig och eftersom hon har skrivit den på hennes facebook fanpage så antar jag att det är okej att jag länkar den, jag har ju fått länka till hennes andra sidor och här finns det ju inga "haters" utan bara folk som gillar True Blood på riktigt! Så följ Anna Paquin och skriv något snällt till henne!
KÄLLA 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0