Ny titel på avsnitt 3

Nu har de ändrat titeln på avsnitt 3 i säsong 6 (here comes the sun)! De ändrar ju ibland avsnittsnamnen, förra året var det väldigt mycket ändringar på avsnitt 11 (i säsong 5) först skulle den heta Finally, sedan the song of the dead fairy och till slut blev det sunset! Så det är mycket möjligt att de kommer ändra igen, nu lät det som om jag var negativ till ändringarna på titlarna men det är jag ju såklart inte! Det är ju bra att de ändrar om de inte är nöjda med första valet så att det blir en bättre titel som passar avsnittet bättre! 
 
I alla fall så heter avsnittet "Abducted" vilket betyder ungefär kidnappad, vet inte om jag vågar se det avsnittet, såna titlar slutar aldrig bra. Det har i alla fall varit nya spekulationer på vilket musik det ska vara med i avsnittet och den här låten (som är otroligt bra tycker jag) heter Abducted så vi får se om den dyker upp till sommaren!
 
 
 
 
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0