GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MARK HUDIS

Mark Hudis är mannen som tar över efter Alan Ball. Så det är han som har hand om serien nu i säsong 6! Dock är det ingenfara, han har Alan Balls största förtroende och han har varit med och skrivit avsnitt i serien så jag är inte orolig alls. Jag tror att det blir precis lika bra som innan! Men i alla fall. Det är hans födelsedag idag och han fyller 45 år! Ska bli spännande att se hans jobb till sommaren!
 
Jag har varit borta de senaste dagarna men i morgon då kompenserar jag inläggen som jag har missat så då blir det full fart! Har massa kul att visa er!

KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0