Vilket avsnitt!!!

Oh my heaven! Vilket sjukt bra avsnitt det hände ju HUR mycket som helst?! Och de fångar karaktärerna så himla perfekt. Jag ÄLSKAR att Eric är sådär, skiter i alla, kör sitt race igen det är så han är! Jag älskade scenerna med Bill och Sookie och allt var så himla braaaa!!! 
 
Men jag är så... vad ska jag säga, Sookie vampyr?? Hur, hur kommer det bli? vad tror ni? Bra/Dåligt? Tror ni hon kommer bli vampyr eller kommer något stoppa det? Det hade kunnat vara ganska intressant om hon blev vampyr faktiskt men något vill ändå säga mig att det inte kommer hända... Men vi får se, ååh vad spännande! 
 
Roligaste idag; Andy när Arlene och Holly stormar ut ur rummet och han undrar om det skulle vara mest stelt om han satt kvar eller gick med ut hahaha. Sån humor har de!!
 
Och den här scenen alltså! Loved it, förstår vad Anna Camp menade med galnaste scenen ;)
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0