Slutet av True Blood

Inom en snar framtid kommer Brian Buckner få reda på när True Blood slutar... Inom några veckor kommer han har svaret och det är bra tycker jag. För säg att han får reda på att säsong 7 blir det sista, då kommer han ha möjligheten att kunna avsluta True Blood istället för att att True Blood ska avsluta med någon cliffhanger liksom. Jag hoppas verkligen inte att True Blood slutar efter säsong 7, jag vill så gärna ha fler säsonger... Men alla vet att det kan inte hålla på för alltid. Dock kommer Brian inte berätta för oss om det blir sista säsongen eller inte. Men det är bra att han vet!
 
Och jag tycker så synd om den här mannen, han gör ett sånt otroligt bra jobb. Säsong 6 har kommit med några av de bästa avsnittet som jag har sett tycker jag och ändå får han så mycket skit! Ge han lite andrum! Han ahr sagt att han kommer inte ge tittarna vad de vill ha bara för att de ber om det. Han och hans team gör sin story som de har bestämt. De kommer inte ändra bara för att vi vill det. Bra att de står på sig för de vet vad som är bäst för True Blood.
 
Källa
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0