Säsongsavslutningen

Okej vänta låt mig bara säga... WTF!!!!!!!!!! JAG VILL INTE ATT DET SKA VARA SLUT!!!! Nu tar det 9 månader innan säsong 7 börjar och än en gång skulle man hinna skaffa barn innan True Blood kommer ut igen, förstår ni hur långt det är och hur sorligt det är?!?!?!
 
Alltså wow vad bra de gjorde Warlow storyn, att äntligen få se "den riktige" Warlow! Så otroligt bra gjort! Och Bill normal igen YESSSS. Men alltså Eric, jag vet inte var jag ska ta vägen. Vad tror ni? Är han död eller kommer vi få se mer av honom? Jag tror inte att han är död faktiskt. Vi såg honom brinna, vi såg honom inte bli en blodpöl och vi har inte sett Pam på länge. Jag tror att hon kommer och räddar honom faktiskt. Det känns som om Eric behöver ett mer avslut än så, tycker inte ni det?
 
Jag hoppas verkligen att jag har rätt... Och Sookie/Alcide? Vad tycker ni? Jag tror inte det kommer hålla, de är för lyckliga. Jag tror sakta men säkert att Sookie och Bill kommer hitta tillbaka till varandra faktiskt... Vad kan vi säga om säsong 7 då? Det var inte så många cliffhangers faktiskt. Det var ju Eric som sagt som jag vägrar tro är död. och OM han är död så tror jag att den döden kommer ha stor betydelse för säsong 7 så för alla er Eric fans, sluta inte kolla för att han är död för jag tvivlar på att hans död var meningslös och ajg tvivlar på att ni BARA kolalde på att han var med!
 
Sedan dessa infekterade/zombie/vampyrerna då... Då kommer ju helt klart slå till mot Bon Temps frågan är vilka som klarar sig från det? Vad tror ni om säsong 7? Kommer det handla om att massa blir infekterade och hur ska man stoppa det där? Gud vad svårt att säga något om säsong 7 men jag ser verkligen fram emot att se vad som händer i storylinen och i alla relationerna!
 
Och jag har sett på många ställen massa "hat" mot säsongsavslutningen vilket jag inte för mitt liv kan förstå, om ni inte är nöjda med slutet så måste ni ju ännu mer vilja se säsong 7 för att se hur det ordnade upp sig/hur allt slutade! Jag ser fram emot säsong 7 jättemycket!!
 
 /Kristina

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var sååå bra...
Och äntligen fick man se vilket as Warlow var, jag tror ändå att han verkligen älskade Sookie, men efter 5000 år orkade han inte vänta längre... Jag tycker det är bra att hon fick ihop det med Alcide, men jag håller med dig, det kommer inte hålla.
Jag blir extremt besviken om Eric dör, hoppas inte det.
En sak till förresten, är det bara jag som tror att Taras mamma smittade henne med hepatit V? Den kärringen har ju alltid varit knäpp...
Ser så fram emot säsong 7!
Tack för en grym blogg ;)

2013-08-20 @ 20:31:14
Postat av: Janine

Jag tror med att Taras mamma är infekterad,så mkt som hon hatar vampyrer.
Tror inte att Eric är död,han betyde ju så mkt för serien. Tror att Bill och Sookie kommer på nått sätt nära varann igen,kanske Alcide dör... Men shit vilket avsnitt,slutet var riktigt hemskt:(( Sam som mayor?!Que!
Måste bara säga att jag hade faktiskt mer än gärna blivit Warlows vampyrälv brud😏 han är så god damn heeeeet!!!!
Trist att det är så långt till nästa säsong nu😕Är bara rädd ifall det blir den sista säsongen..

2013-08-20 @ 23:35:14
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/angeleo/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0