Mina tankar om Life Matters - Vamp Camp

När Bill kom till Vamp Camp och ser alla döda kroppar och man fattar att Eric gjort det då blev jag riktigt glad, det är så Eric in i märgen alltså! Och sedan när han drar av "doktorns" familjelycka, alltså det händer bara i True Blood och det är ett sånt bevis på att True Blood inte begränsar sig för "känsliga tittare" de gör sin grej helt enkelt och det är helt underbart!
 
Hur snygg är inte Eric med allt det blodet?!?!
 
Sedan var ju Eric/Jason scenen fantastisk hoppas vi får se mer av de två! Och när de kom till psykologen och Eric fick reda på att han legat med Pam alltså, de får verkligen fram relationerna i den här säsongen så otroligt bra! Och när de räddade Ginger haha så perfekt!
 
Sedan kommer vi ju till rädda-vampyrerna-delen och jag tror inte Bill tänkte på att han kunde ge sitt blod eftersom han drack så lite, Eric drack ju nästan hela Warlow och Bill en liten flaska men jag tror han förstod att antingen får han chansa att hans blod funkar för han kommer inte hinna hitta Eric. 
När jag såg alla äta på Bill trodde jag först det var en vision som han haft men när jag förstod att de åt på riktigt så blev jag så ledsen  men på något sätt så "stolt" för han offrade sig själv för alla och motbevisade alla Bill-haters så bra. S
 
edan kom Eric och tog itu med Steve problemet. Jag var inte så upprörd över hans död just då för jag var så orolig för Bill att han skulle dö. Men jag kan förstå Eric för som han sa, varje gång någon han älskar har dött så har det varit pga Steve. He had to go även om jag gillade honom otroligt mycket!
 
 Och sedan när alla lämnar Bill alltså det var så sorligt. Men hela bunten var ju höga så jag tror inte riktigt att de la märke till att han låg kvar om jag ska vara ärlig. Men när man ser honom där ligga helt skadad och bortglömd. Av någon anledning så grät jag inte jag vet inte varför, men jag har varit inställd hela säsongen att Bill skulle dö och om han skulle dö så tänkte jag att han skulle ha ett mycket värdigare slut än att han dör själv så när han "summon" Jessica så tänkte jag, nu dör han. Nu pratar hon med honom om saker och sedan dör han en sorlig död/de kommer och hämtar honom. Och sedan när man ser James och Jessica gå ut därifrån så tänkte jag bara nej nej nej nej. och så ser man Bill komma ut alltså wow det var så perfekt gjort!! 
Men Eric försvann ju och det var riktigt förvånande. Vi får se vart han är påväg
/Kristina
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0