Mina tankar om In the Evening

The three J's
 
Jessica, James och Jason
 
Jag tror vi kommer få en fight mellan dessa. Men min första tanke var What the fuck Jessica. Men sedan slog det mig att mitt i allt det här, all rädsla och självförakt så såg hon en trygghet som var James, och det är klart jag gillade dem ihop men det gjorde lite ont i hjärtat att veta hur mycket Jason har kämpat för henne och så är det vad han får tillbaka, att hon inte vill ha hans hjälp. Jag antar att hon inte tycker att hon borde vara med människor utan hon borde vara med "sin sort" typ.
 
Och Jason har ju inte varit en ängel heller. Han har ju det senaste varit väldigt elak mot Jessica för att hon är vampyr så inte konstigt att alla de känslorna hon har spricker när hon inser att han hatar henne för vad hon är och sedan dödar hon oskyldiga flickor. Och Jason låg ju med Sarah i den stund som Jessica behövde honom som mest så ja... Man kan inte riktigt skylla någon tycker jag...
 
Utom Sarah, när hon avslöjade Jason och kastade in han till Vampyrerna med öppet sår och blodet som forsar så kände jag lite hat emot henne... Frågan är hur Tara ska kunna skydda honom, hon är ju så liten. Men det är vackert att se hur Jason alltid har skyddat Tara för hennes mamma och nu får Tara skydda honom.
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0