Mina tankar om Dead Meat

Nu vet jag inte hur länge internet håller därför skriver jag bara kort kort om Dead Meat avsnittet.
 
Det avsnittet var så bra! Vilken hurmor det hade och sån spänning. Det var kul att se Anna Paquin i så mycket action, det var liksom "hennes" avsnitt och hon gjorde det så bra. Tänk vilket beslut hon står inför nu. Ska hon lämna över sig till Warlow och bli hans Vampire Bride? Vad tror ni? Kommer vi få se en Sookie vamp? 
 
Jag tror inte det, men jag kan säga att det hade varit intressant att se Sookie som vampyr och jag tror att det kommer vara den stora cliffhangern mellan säsong 6-7, att Warlow kanske biter henne osv. Inte läst något om det bara egna gissningar! Eller kommer hon göra sig av med sina fekrafter och döda Warlow så att han inte kan göra henne till Vampyr? Det vill jag inte heller för jag gillar Warlow. Det är SÅ spännande!!!
 
Sedan gillade jag när hon kom till Sam när han precis fått reda på att han är pappa (SAY WHAT) och säger att hon alltid hade trott att de två skulle bli tillsammans, så gulligt men lite taskigt, tur han sa nej! 
 
Sarah storyn är ju bara underbar, kommer skriva ett inlägg om henne, när hon dödade Suzuki alltså hahah! Men vad gör alla våra favorit vampyrer i det där rummet?! Kommer de bli dödade? Nej det kan de inte bli, det är alldeles för många huvudpersoner där men det kan vara något att Eric kommer och räddar dem? 
 
 
Och på tal om han, jag älskar honom. i detta avsnittet avr han mer Eric Northman än någonsin. Det är precis därför jag gillar hans karaktär. Han skiter i planer och alla, ska han rädda de han älskar så gör han det på sitt sätt och vägrar lyda någon annan. Alex brilljerade verkligen i detta avsnittet. Gillade även så mycket när Bill lyfte upp honom alldeles i början med tankekraften.
 
Detta blev alldeles för snabb och kort beskrivning, men mitt internet är så kasst. Men jag ville ändå hinna få upp denna texten!
(Vågar inte försöka publicera bild för så pajjar väl allt)
 
/Kristina 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0