Kristin tårögd angående säsong 6

I den här intervjun så pratar Kristin om True Blood och ryktet om att Eric kommer att dö och när det kommer upp blir hon väldigt känslosam.
 
 
Klicka på bilden för att komma till intervjun. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag tror inte att Eric dör, jag tror att någon mer kommer dö, faktiskt. Jag tror inte det räcker med Terry och Nora och jag är väldigt orolig för att Bill ligger risigt till... Men jag är inte så oroligt för Eric, och Kristin blir ju liksom väldigt känslosam av att prata om sådant även om det inte skulle hända så ja... Vi får helt enkelt se vad som händer.
Källa
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte det heller, hon är världens mest känslosamma människa typ <3

2013-08-02 @ 17:01:19

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0