Fler fasta skådespelare i säsong 7

Jag skrev ju om att Amelia (Willa) skulle bli en series regular och nu har två till tillkommit! Nämligen Karolina Wydra, och Luke Grimes (Violet och James). Därmed också sagt att det blir ändå ett stort True Blood gäng även om så många har dött. Vad tycker ni om detta? Att dessa två blir series regular, jag vet ju att alla inte är så förtjusta i Violet. Men jag tror att det är för att hon kom in så snabbt i serien och hon kom in snabbt nästan för att "förstöra" för Jason, alla har ju tänkt att Jessica och Jason skulle hitta tillbaka till varandra. Dock tror jag hon kommer få en viktigare roll i säsong 7 som kommer göra att vi gillar henne mer!
 
Källa
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0