Eric Northmans framtid **SPOILERS**

All text under denna bilden är spoilers inför nästa säsong, säsong 7!
 
HAN LEVER HAN LEVER HAN LEVER!!!!! JIPPIEEEEEEE Brian Buckner har sagt att Alex kommer tillbaka i säsong 7 och han kommer vara en "regular castmember!" FATTAR NI?! Lidandet är över, vi vet att vi kommer få se våran kära Viking Vampire igen. Det är ju helt underbart. Och jag har mer spännande grejer om säsong 7 vilket ni får se senare och då kan jag lova att det inte kommer finnas några tvivel om att säsong 7 kommer bli grym! Brian har allt under kontroll och han vet vad han gör!
 
Jag undrade lite dock varför Brian valde att gå ut med en såpass stor cliffhanger. Men jag har lite tankar om det:
 
Det kan vara så att folk blev så hysteriska och typ arga på serien att de "var tvungna" att gå ut med det. Så att manusförfattarna och Brian själv slipper allt hat jag menar, True Blood fans är ungefär lika brutala som serien i sig... Jag menar de hotade ju Charlaine hur mycket som helst för slutet i True Blood böckerna så det skulle inte förvåna mig om Brian också fått sig ett hot eller två...
 
Också för att inte förlora alla Eric fans, de flesta jag hör som är Ericfans säger ju liksom "Om de dödar honom så slutar jag kolla".
 
Källa
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0