Säsong 6 avsnitt 7

Nästa avsnitt i säsong 6 har en fruktansvärd titel "The Funeral". Usch vad hemsk titel. Jag hoppas verkligen att de inte har någon begravning i avsnittet. Jag håller på att lära mig titlarna utantill, jag kan säsong 4 och 5 och än så länge 6 utantill (ska lära mig de andra någon annan gång). Så vilka avsnitt har vi nu?
 
1. Don't let me be misunderstood
2. Here comes the sun
3. Abducted
4. I'm your man
5. Fuck the pain away
6. Don't you feel me
7. The funeral
 
Låter allt som en bra samlig det där! Och nu till låten som ska spelas. Det finns två låtar som heter The funeral och det är dessa:
 
Band of Horses, The funeral:
 
Clipse, The funeral
 
Det är antagligen någon av dessa låtarna. Vilken vill ni helst att det ska vara? Jag vill ha den som är av Band of Horses. Den låten är riktigt bra tycker jag då jag hoppas ju lite på den men om True Blood har vald den med Clipse så är det antagligen ett bättre alternativ för situationen osv, True Blood vet alltid bäst!
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0