Ryan Kwanten i New Girl!

Jag satt och kollade på en serie som heter New Girl. Jag går inte in på vad den handlar om, men först så ser jag att ni vet tjejen som spelar Amy i True Blood säsong 1 och det var ju liksom wow fan vad coolt! Sedan så ser jag när huvudpersonen ska ragga upp ett one night stand så kommer plöstsligt ingen mindre än Ryan Kwanten fram till henne. Jag är helt seriös när jag säger att jag tappade andan och fick pausa för att andas och få luft (och skriva detta inlägget). Alltså jag hade ingen aning om att han skulle vara med i den här serien och så dyker han upp! Har det hänt er någon gång?
 
Sedan tänker jag även på det när Ryan och Lizzy (hon som spelar Amy i True Blood) träffas och spelar mot varandra i andra filmer/serier än True Blood. Tänk vad kul det måste vara. De känner ju varandra och det måste vara askul att träffas igen i en annan serie!
 
Kolla, smälter man inte bara??
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0