Veckans True Blood fråga

Ska vi testa om den här kategorin verkar vara något roligt för er! Tanken är då alltså att jag frågar er någonting som har med True Blood att göra, alltså frågor utan svar kan man säga, det finns inget rätt eller fel. Och ni väljer själva om ni vill svara i en kommentar eller bara tänka igenom frågan själv och reflektera över svaret. Det kan vara roligt att  få tänka igenom så lite ibland tycker jag. Så dena här veckans fråga blir:
 
Vilken är din favoritsäsong? 
 
 

Jag själv kan inte välja, jag tycker att alla säsonger är så speciella och absolut bäst!
/Kristina
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

4 eller 5 :)

2012-09-30 @ 15:46:56
URL: http://swirya.blogg.se
Postat av: Sabina, you know who

ALLA, de är så unika på sina egna sätt. Ingen är bättre än den andra och alla är bättre än de andra. Omöjligt att svara på!

2012-09-30 @ 22:09:18
Postat av: Julia

Jag tycker att tredje säsongen med varulvarna nog var den bästa! Det bästa med fjärde säsongen var väl att Sookie och Eric äntligen blev "ett" så att säga haha!
Femte säsongen var nog den mest spännande säsongen, tyckte den var sjukt bra faktiskt. Längtar tills säsong 6 kommer!

2012-09-30 @ 22:12:25

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0