Repliker ur True Blood

Jag kommer lägga till en ny kategori, Repliker ur True Blood och det innebär at tjag kommer lägga upp olika repliker ur serien's alla 5 säsonger. Jag kommer dock försöka att inte spoila så gott jag kan. Detta kommer komma upp en gång i veckan, alltså varje onsdag, kanske oftare det beror lite på. Jag kommer också försöka lägga upp en video i den scenen som repliken sägs i så att man får lite insikt i vilket sammanhang som repliken sägs.
 
Veckans replik är en som Arlene Fowler säger till Tara Thornton i säsong 3 avsnitt 1 (Bad blood). För övrigt så tycker jag att de spottar ur sig väldigt bra repliker men den här är enastående enligt mig!
 
Arlene: “I’m sorry you fell in love with a serial killer, all right, but honestly, who here hasn’t?"
 
'
Jag vet att kvalitén inte är kanon, men det får man leva med!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0