Veckans fråga

Den här veckan så kan det bli spoilers för er som inte sett till och med säsong 5, så har du inte sett alla säsonger så läs INTE kommentarerna. Den här frågan vill jag att ni läser och så skriver ni det första som kommer upp i huvudet. Ni ska alltså inte tänka efter utan ta det första som kommer upp i er tanke för det finns inga rätta eller felaktiga svar.
 
Vilken tycker du är den sorligaste scenen i True Blood?
 
Vilken scen högg det riktigt till i hjärtat när du såg och kanske själv började gråta? Jag gråter ofta till True Blood...
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: sanna

När Sookie säger att hon varken väljer Eric eller Bill, tyckte så synd om Eric . Mitt dumma shipper hjärta..

2012-10-21 @ 11:01:55
Postat av: Elvira

När Bill blev avslöjad inför Sookie att han träffade henne på uppdrag. Men sedan tycker jag bättre om Eric och Sookie

2012-10-21 @ 11:15:23
Postat av: Lilla Anna

När Eric "befriar" Pam.

2012-10-21 @ 14:34:47

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0