Veckans fråga

Den här veckans fråga är:
 
Vilken är den jobbigaste cliffhängern du minns ifrån True Blood som är från avsnitt till avsnitt?
 

True Blood's avsnitt slutar väldigt väldigt ofta med cliffhangers, alltså när något jättespännande händer i slutet av avsnittet och så får man inte reda på hur det slutar förens avsnittet efter, så vilken cliffhanger var jobbigast för dig att genomlida en hel vecka innan du fick se hur det slutade? Detta gäller alltså från AVSNITT TILL AVSNITT i en säsong, inte mellan säsongerna.
 
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Marijha

Jag ser just nu om 4:e säsongen så det är den jag minst bäst. Därför måste det vara det avsnittet där Eric blir av med minnet och träffar Sookie i bilen. Säkert inte det mest spännande egentligen, men bara det jag kan komma på just nu:)

Kul blogg ni har!
Kolla gärna in min!

2012-10-28 @ 15:56:40
URL: http://marijha.blogspot.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0