Svar på kommentar

 
Fick den här kommentaren idag... Oj känner jag lite. Ber om ursäkt för att den här bloggen är värdelös och det är klart att du ska säga din åsikt men kanske inte behöver ta i så. Plus att tvillingarna kom för en månad sen, helt korrekt. Men de hade inte gått ut med vilken kön det blev på barnen förrens i helgen och jag var borta i helgen och kunde omöjligt uppdatera om det. 
 
Så förlåt då Nora för att vi suger ( ;) )men jag hoppas att inte många andra delar samma åsikt för det är ju i så fall väldigt tråkigt. Men som sagt, könet hade man inte fått reda på förra månaden. Visste du att det blev det innan jag skrev det? Visste ni andra det? För jag fick inte reda på det för en månad sedan.
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Stina

Att folk ens ids kommentera så! Jag tycker att ni gör ett jättebra jobb. Är man inte nöjd med vad man läser här så kan man ju starta en egen blogg ;)

2012-10-15 @ 16:00:57
Postat av: Wilma

skit i henne <:

2012-10-15 @ 16:54:12
URL: http://swirya.blogg.se
Postat av: Nathalie

men vilken tönt! älskar den här bloggen (:

2012-10-15 @ 22:37:14

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0