Säsong 4 i svensk TV

Svt har sagt att True Blood ska börja visas i början av 2013. Och det är alltså säsong 4 som de kommer visa då och jag tycker det är riktigt tråkigt att Sverige är såpass sega på att visa True Blood. Jag menar True Blood tar ca 3 månader att kolla på om man ser ett avsnitt i veckan och om det börjar i Januari så kommer det vara slut vid Mars och då är det snart dags för säsong 6. Ne de borde i alla fall vara inne på säsong 5 tycker jag vid det här laget.
 
Säsong 3 visades ungefär vid den här tiden förra året men vi får bara vänta på säsong 4 och vara glada för det. glöm inte kolla på TV så att de får tittarsiffror och så kanske de bestämmer sig för att visa True Blood lite snabbare!
 


/Kristina

Kommentarer
Postat av: Elin

Så bra! Håller på nu att kolla på säsong 3, då slipper jag ju köpa säsong 4! :-)

2012-10-21 @ 22:11:24
URL: http://lillastuga.blogspot.com

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0