Kristins ögonbrynslyft

Kan ni lyfta erat ena ögonbryn som Pam kan? Det kan inte jag men jag tycker att Kristin gör det fantastiskt bra, jag älskar när Pam har sitt stoneface och bara lyfter ena ögonbrynet. Kristin har dock inte alltid kunnat det. hon fick öva, öva och öva. En journalist frågade henne om ögonbrynslyftet och så här såg svaret ut :

Was your single eyebrow lift inspired by Spock from Star Trek?

“[laughs out loud] That is awesome because I love Spock from Star Trek and it probably was a subconscious ode to him. I am a total Trekkie. Years ago I was on a show and another actress on the show could raise her eyebrow and I’d always wanted to be able to do that and she told me to practice in front of the mirror. And I did, it took me a year to be able to do it, in the beginning both eyebrows would go up. I’d been looking for a character and a place to use it, refusing Botox because I knew that one day I would be actually able to use the eyebrow lift. Pam was finally the perfect character for it.”

KÄLLA

I ett år fick hon öva, ja det är bara att böra ;)

Jag fick en idé igår. Den mesta uppdateringen just nu är ju "Hon är där" "Det här är dennes nya film" vilket kanske inte är så jätteroligt? Så jag tänkte mig en ny kategori som är Kommentarer från The Cast. Det kan vara allt ifrån intervju svar (Som den här) som jag tycker är roliga/intressanta. Eller som Alexander Skarsgårds citat. Eller roliga kommentarer som de säger på True Blood när de kommenterar ett avsnitt? Vi kan testa på det och se om ni gillar det!

 


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0