Kommentar av Stephen Moyer

Jag kollade på ett avsnitt på DVD säsong 4 avsnitt 2 (You smell like dinner) och jag kollade när det va med kommentarer ni vet. Och de som kommenerade avsnittet var Brian Buckner (writer och co-executive producer), Deborah Ann Woll och Stephen Moyer. Det som Stephen säger tycker jag är så kul, så klockren kommentar! De pratade om hur man gjorde så kallad "vampspeed" som alltså är när vampyrerna rör sig sådär fort och hur de gjorde det. Då kom de in på att i detta fallet så var det Eric som gjorde en vampspeed och han fick få hjälp av sin "Double" alltså en annan människa som spelar Eric fast bara under någon sekund medans Alex måste förflytta sig. Och då säger de ungefär såhär: (Jag kommer inte ordagrant ihåg vad de)
 
Deborah: Stephen, you're double look very much like you.
Brian: I have had whole conversations with your double thinking it was you.
Stephen: Anna have had sex with my double.
 

Snygg bild på Stephen och Deborah.
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0