Citat av Alexander Skarsgård

Jag hittade lite citat från en sida som Alexander Skarsgård hade sagt och kommer ta upp ett här och säkert fler i framtiden.Citatet var på engelska men om man översätter det så blir det ungefär såhär:
(Det handlar om att man blir igenkänd)
I Sverige så viskar folk och pekar på dig. men här (i USA) så börjar de prata med dig och ger dig cred för vad du gör. Efter Generation Kill (En TV serie han gjorde) så kom det mänga som började diskutera krig eftersom det var det Generation Kill handlade om. 
 

Och när jag tänkte efter så var det verkligen så vi gör i Sverige, vi viskar och pekar när vi känner igen någon. Vi borde precis som i USA gå fram till personen och säga vad vi tycker om dem och deras jobb. För om någon pekar och viskar om en så tror man ju alltid att det är något negativt. Jag kommer inte viska och peka om jag ser någon som jag tycker är duktig på något. Jag kommer gå fram och säga det. Och det tycker jag att ni också ska göra för man vill ju att dessa duktiga människor ska få veta det!
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0