Anna's film får vänta

Anna Paquin skulle vara med i filmen "black wings have my angel" men med tanke på att hon precis har blivit mamma så får filmen läggas på hyllan lite tills hon är redo att skådespela. Att vara mamma är tufft och en skådespelar jobb på det kan inte vara lätt. Anna gör (antar jag) en kanonjobb med barnen och hon ska ta sig den tiden hon behöver tycker jag, men om jag har fått rätt uppfattningar om henne så är hon snart på filmduken igen!
 
Filmen kommer att handla om en polis som får ett fall på bordet, de tär ett beväpnad rån med en "call girl" typ prostituerad som kan hyras över telefon om jag förstått rätt. Och Anna ska då spela den kvinnan. Jag hoppas att de gör filmen för jag skulle se den!
Kolla så vacker hon är, helt fantastiskt!
/Kristina
 
 

Kommentarer
Postat av: sinkila.blogg.se

Hej, är ni intresserade av ett designsamarbete? Läs mer här: :)
http://inkilas.blogg.se/2012/october/nytt-samarbete.html#comment

2012-10-23 @ 21:07:01
URL: http://sinkila.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0