Annas bisexualitet-Svar

Den här kommentaren kände jag att jag var tvungen att ta i ett inlägg. Jag ber om ursäkt för detta missförstånd, SJÄLVKLART kan Anna vara gift och bisexuell jag gissar att du "E" syftar på den här meningen som jag skrev: "Hon kan ju inte vara bisexuell på riktigt om hon gifter sig med en man? Eller hur?" och det jag menade var att så tänker ANDRA, meningen efteråt är: "Det är ju det bisexualitet handlar om, att man blir attraherad av de båda könen." Alltså kan man lika gärna gifta sig med en man som kvinna. 
 
Så jag tycker absolut att Anna kan vara bisexuell och gift med en man, det är ANDRA som inte tycker det! Jag är så gott som alltid på "skådespelarnas" sida men det är bra att ni är uppmärksamma och tar upp såna här saker om det är något som är konstigt eller att ni inte förstår!

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0