10 avsnitt i säsong 6

 
När jag möttes av den här rubriken så var min första tanken "Helvette då" men när jag sansade mig och läste den fetstilta texten så insåg jag hur bra gjort det är av True Blood crewet att korta ner säsongen till bara 10 avsnitt. De gör det främst för att Anna Paquin ska kunna ha dit att umgås med och ta hand om sina två små tvillingar. Det är såklart för Stephen också men i första hand för Anna. Sedan är det väldigt dyrt med den här serien, ni kan tänka er allt fakeblod som ska till t.ex. alla effekter och ja det kostar en del. 
 
Men främst är det för Anna's skull som de drar ner serien till 10 avsnitt och när de skrev det så fick True Blood (om möjligt) ännu mer respekt av mig. jag tycker att det är så vackert att man gör så för även om det är en framgångsrik serie så är ändå skådespelarnas (och vännernas) välbefinnande viktigast och Anna ska ha sin mammatid med sina barn.
 
Jag vet inte hur det blir med säsong 7, inte ens säkert att det blir en till säsong. Det vet man inte än. Men OM det blir så vet jag inte om det blir 10 avsnitt eller 12, det återstår att se. Men forsätt kolla så att vi får fler säsonger!
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0