Svar på Veckans fråga

Jag missade att svara på förra veckans fråga, vem som borde vara med Sookie.
 
Vissa kallar sig "team Eric" eller "team Bill" osv, det tycker jag faktiskt bara är töntigt. Dels för att True Blood handlar inte om vem Sookie vill vara med. Det är bara en liten del i serien, inte den huvudsakliga handlingen. Sedan så för mig så spelar det ingen roll vem hon bestämmer sig för. Jag kommer inte tänka "onej hur kan hon välja honom?" för det spelar inte så stor roll. 
 
Så nej till teamen, det är i Twilight som man håller på med team, och detta är inte twilight. Sedan kan man ju såklart tycka att hon borde välja han eller han, men inte så att man brinner för vem hon ska välja för det spelar ignen roll.
 
Därför ska jag skriva vad jag tycker om alla fyra killarna.
 
Sam: Mannen som egentligen alla i Bon Temps borde gifta sig med. Han är så perfekt. Han är snäll, men ändå tuff och tar risker. Sam hade nog varit riktigt bra för Sookie tror jag!
 
Eric: Eric är så otroligt speciell för henne. Han är så oberäknelig men han vill ändå hennes bästa även om det inte är så tydligt alltid då han sätter sig själv före ibland. (vilket jag gillar)
 
Bill: Måste erkänna att jag har en förkärlek till Bill. Många "fans" är jättearga på honom för att han sviker men jag förstår inte, vad har inte Eric gjort för svek då? Jag gillar Bill. Han är nog väldigt bra för henne även om han är ganska vilsen i sig själv men han och Sookie hade verkligen något speciellt, det kan ingen säga något annat om.
 
Alcide: En sån otroligt härlig kille, jag tror att han och Sookie hade kunnat lyckas riktigt bra i sitt förhållande, han tar verkligen hänsyn till henne och de fungerar bra ihop.
 
Vem ska hon välja? Spelar som sagt inte så stor roll, oavsett så är True Blood bäst!
/Kristina

 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0