Svar på kommentarer

Nu tänkte jag ta och svara på lite kommentarer här! 
Första: Säsong 5 har visats i USA och lite andra ställen. Nu i Januari så kommer de börja visa säsong 4 här i Sverige!
Andra: Ser man på! Jag trodde att man kunde lita på IMDB men icke sa nicke! När jag kollade på True Blood Wiki så står det att hon är 39 precis som du sa! Så det tackar jag för, för att du är så vaken det är jättebra. Det kan jag inte annat än tacka dig för!! Och tack för resposen, jag älskar också den här bloggen, tycker den är jätterolig att skriva på!
Tredje: Kul! Jag tror att vi fick någon länkning av någon eller något för en dag så fick vi plötsligt massa besökare. Om du hittade oss via en länk så kan du väl säga vilken :)!
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0