Kommentarer och citat

Den här kommentaren kommer jag tyvärr inte ihåg när jag hörde/läste och jag minns inte om det var Anna eller Stephen som sa den. Jag har för mig att båda har nämnt det. Men ni vet ju att varken Anna eller Stephen är speciellt rädda för att visa lite hud i sina filmer och under t.ex.. säsong 4 i True Blood så träffades de inte så ofta eftersom när den ena jobbade på True Blood så gjorde den andra något annat osv. Så istället för att säga:
 
Have a nice day!
 
Så sa Anna och Stephen till varandra innan de lämnade för jobb:
 
Have nice sex!
 

De verkar vara så otroligt härliga personer som alltid har så kul tillsammans. 
/Kristina

 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var Anna och Stephen tillsammans innan true blood eller blev dem tillsammans under?
Och vad gulligt att dem är tillsammans, gifta och ska få ett barn!

Bra blogg!

2012-11-03 @ 17:36:47

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0