Avsnitt 2:''Authority Always Wins'' - Diskussion SPOILERS

Stora spoilers för de som inte har sett avsnittet som sändes i USA.

I söndags den 17 Juni sändes avsnitt 2 av True Blood, säsong 5 i USA. I kommentarerna nedan kan du diskutera vad du tyckte om avsnittet.

Några av mina tankar:

Jag är just mest intresserad av vad som kommer hända med Eric och Bill och hur hela Vampire Authority fungerar. Visste inte att deras hitstoria gick så lågt bak i tiden!. Och jag har längtat efter och få se hur Pam blev vampyr! Äntligen. Nu när Lunas dotter är en werewolf kommer det bli trubbel. Jag förstår inte riktigt Sams argument där med att hon borde ha en pack mm. Hoppas Tara lugnar ner sig snart, men jag minns inte att Jessica var lika förvirrad när hon förvandlades? Tara pratar knappt och beter sig mer vilt. OCH JAG VILL VETA VEM SOM GRÄVDE UPP RUSSELL!

Och glöm inte Arlene, Lafayette, Andy, Terry, Hoyt, Jessica, Jason och alla andra!


Det hände så mycket mer! Lägg till egna kommentarer nedan.


Snabb genomgång av andra avsnittet  ''Authority Always Wins'' handlade om:

Ep. 50 - Recap
Källa:HBO

Kommentarer
Postat av: Steffi

Hejsan mitt namn är Steffi och jag äger bloggen Salvatore Brothers Sweden, det jag undrar ärom du/ni skulle vilja göra ett länkbyte med mig?



Ifall ni vill skulle det vara bra med en (bild) länkbyte.

Kommentera på min blogg eller maila mig om ni vill eller ej.

2012-06-18 @ 12:27:20
URL: http://salvatorebrotherssweden.blogspot.se/
Postat av: Lina

Jag hoppas bara att Eric och Bill kommer ut på något sätt. Hoppas även Nora klarar sig för jag gillade henne.

2012-06-18 @ 22:32:09
Postat av: Julia

*SPOILER*

Angående Taras beteende sedan hon förvandlades tror jag främst beror på hennes död. Hon fick ju halva huvudet bort sprängt, vilket Pam nämnde i första avsnittet. I böckerna finns det ju en vampyr (Bubba) som är lite smågalen eftersom han varit drogpåverkad när han dog och förvandlades, om jag minns rätt. Detta måste ju betyda att om människan som ska förvandlas till vampyr är jätte skadad eller liknande kanske blir lite knäpp.

2012-06-20 @ 10:48:19
URL: http://devined.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0