God jul och gott nytt år!

Nu så är det ju jul och nyår snart så jag tycker att vi låter alla skådespelare i True Blood få fira jul och nyår ifred! Så vi kommer tillbaka här den 1 Januari och där någon gång så börjar ju även inspelningen av säsong 6! Ha det bra nu alla och ta hand om er familj. Det är inte många i True Blood som har kvar sin familj nu så därför får vi ta hand om våran extra mycket!
 
Jag önskar alla er och alla som gör True Blood så bra som det är en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
 
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: LUCYPLACE

Hej! Sigrid heter jag och har nyss startat upp en fansite dedikerad till Lucy Hale och om du känner för det hade jag gärna gjort ett länkbyte! Hade också uppskattat om du besökte min blogg och gav din feecback. God Jul på dig, hoppas du får en underbar dag!

Tack på förhand!

2012-12-24 @ 15:54:20
URL: http://lucyplace.blogg.se
Postat av: wesley.blogg.se

God jul ! :)

2012-12-25 @ 17:42:05
URL: http://wesley.blogg.se/
Postat av: ninadobreva

hejhej! Jag äger sveriges största blogg om Nina Dobrev och jag undrar om du vill ha ett länkbyte i menyn men också i ett inlägg! Jag är även ett stort fan av true blood men jag kollar inte i amerikansk takt!

kommentera min blogg om du är intresserad! Kram

2012-12-25 @ 21:21:37
URL: http://ninadobreva.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0