Anledningen till att jag kontaktade henne...

På Annas facebook så hade hon länkat sitt Google + konto och sa att där kommer hon att lägga upp bilder på bebisarna. Jag var snabb att klicka in mig där och såg bilderna. När jag läste reglerna för hennes konto så skrev hon att hon ville att man skulle fråga henne innan man delar hennes sida och det gjorde jag såklart då. 
 
För det första. HON SVARADE. Jag var så glad det var helt ofattbart, Sedan så ville hon även kolla på bloggen!!! Kan ni tänka er att Anna Paquin har läst den här bloggen? Det är ju sjukt stort, jag fattar inte att det är sant! Det som jag har strukigt över på min kommentar är "bara" massa "du är grym" osv så det behövde ni inte läsa tyckte jag ;)
 
Så hon ville alltså kolla in bloggen och det fick hon och idag så såg jag att hon hade skrivit på nytt. Hon hade läst bloggen och svarade såhär:
Alltså ser ni eller? Det är verkligen overkligt det här! Vilken underbar person hon är som skriver till sina fans det är helt fantastiskt! Åååh så häftigt är det! 
 
På hennes google+ konto så lägger hon alltså upp privatbilder kan vi kalla dem, alltså bilder på barnen och andra familjemedlemmar. Jag kommer INTE att ta bilder därifrån och lägga upp här men jag kommer länka kontot här och jag kan länka ibland när hon lagt upp bilder som jag tycker är kul för er att se. Men bilderna stannar på hennes sida! Gå in och kolla på bilderna här. Och för er som undrar, ja det är den riktiga Anna som har kontot.
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gick in på länken men ser inga bilder?

2012-12-06 @ 15:54:48

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0