Jessicas videoblogg


Jessica's Blog: Where Have All the Cowboys Gone

Hennes Blogg hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Sofie från SVD

Hej!



Jag har kollat in er sida /truebloods.blogg.se/ och är intresserad av ett Bildlänkbyte. :)



Jag driver fan-siten /swedenvampirediaries.blogg.se/ tillsammans med min kompis Linnea sedan februari 2011, vi uppdaterar minst 2 gånger per dag och har en följarskara på drygt 100 unika besökare dagligen.



Är ni intresserade så mejla gärna tillbaka till mig på denna adress ([email protected]) så vi kan diskutera saken vidare!



Ha det bra och tack på förhand,



MvH Sofie, SwedenVampireDiaries

2011-09-05 @ 22:38:14
URL: http://swedenvampirediaries.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0