Handlingen till boken ''Deadlook''

 

Nu har handlingen släppts till den 12:e boken i Sookie Stackhouse serien som True Blood är baserad på. Böckerna är skrivna av Charlaine Harris och ''Deadlock'' kommer släppas Maj 2012.


With Felipe de Castro, the Vampire King of Louisiana (and Arkansas and Nevada), in town, it’s the worst possible time for a body to show up in Eric Northman’s front yard — especially the body of a woman whose blood he just drank.

Now, it’s up to Sookie and Bill, the official Area Five investigator, to solve the murder. Sookie thinks that, at least this time, the dead girl’s fate has nothing to do with her. But she is wrong. She has an enemy, one far more devious than she would ever suspect, who’s out to make Sookie’s world come crashing down.


Källa

JAG LÄNGTAR SÅ EFTER BOKEN! Tycker verkligen böckerna är bra! Alla som inte läst borde verkligen göra det. Jag tycker själv att det är ganska stor skillnad mellan böckerna och tv serien.


Kommentarer
Postat av: melina

sv: hehe okej de visste jag inte, pinsamt -.-' (läser allt på engelska i min dator)

men tack ändå! jag tror det var i februari någon gång den släpptes iaf :)



2011-11-21 @ 20:23:15
URL: http://mossas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

var kan man få tag på böckerna? :)

2011-11-22 @ 19:57:47
URL: http://swan.webblogg.se/
Postat av: Annah

Hej, Jag undrar om du eller nån annan som läser detta har läst alla böckerna som hittills kommit ut, på engelska menar jag...?! Jag har läst alla de som har kommit ut på svenska. Skulle vilja veta vad som händer i fortsättningen, alltså i de böckerna som inte har kommit ut på svenska än... Om nån vill/orkar berätta så skulle jag bli sååå tacksam...!

2011-11-29 @ 08:59:08

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0