''She's Not There'' - Diskussion SPOILERS

Stora spoilers för de som inte har sett avsnittet som sänds i USA.

I söndags den 26 juni sändes det 1 avsnittet av True Blood, säsong 4 i USA. I kommentarerna nedan kan du diskutera vad du tyckte om avsnittet.

Några av mina tankar:

Ett år? Har de gått över ett år? Det trodde jag aldrig! Men man fick fortfarande veta vad som har hänt medans Sookie var borta. Det verkar ju gå sådär för Jessica och Hoyt. Tyckte det var lite roligt att Hoyts mamma och Tommy har hittat varandra. Men man fick inte reda på vad som hände med the queen? Det verkar ju som om Bill har dödat henne? Fast jag fattar inte hur det skulle gått till då hon var väldigt mycket äldre... Eric är i alla fall sig själv och han verkar faktiskt vara den ända som inte gav upp när det gäller Sookie. Och JASON?! Fast tyvärr har jag redan sett i trailers vad som kommer hända honom...


Och glöm inte Arlene, Tara, Andy, Sam, Lafayette och alla andra!


Det hände så mycket mer! Lägg till egna kommentarer nedan.






Kommentarer
Postat av: Klara

Jag älskar Eric! Men ville se ner av honom! :( Längar tills han tappar minnet :)

2011-06-27 @ 14:04:18
Postat av: Elisabeth

Det hade ju hunnit hända en hel del i Bon Temps sen sist :o) Det verkar som om man kommer längre och längre ifrån böckernas berättelse, men det gör väl inget så länge det blir bra! Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig, men som du sa... det finns en hel del frågor som man inte fick svar på, annars hade de ju verkligen försökt att klämma in så mycket som möjligt i ett och samma avsnitt känns det som.

2011-06-28 @ 17:18:45
URL: http://elisabeth-linnea.blogspot.com/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0